رنگدانه قرمز Lucantin® Red

   


همان طور که می دانیم رنگ زرده تخم مرغ به عنوان یک فاکتور مهم در بازار پسندی تخم مرغ نقش عمده ای را ایفا می کند. مصرف کنندگان تخم مرغ، رنگ زرده طلایی تا نارنجی را برای زرده تخم مرغ مطلوب می دانند(FAN 7-15). از آنجایی که طیور قادر به ساخت این رنگدانه ها در بدن خود نیستند، بنابراین این رنگدانه ها را باید به جیره غذایی طیور اضافه نمود. این رنگدانه ها به آسانی از طریق جریان خون حمل ودریافت زیر پوستی و یا در زرده تخم مرغ ذخیره می شوند.

ذخیره این رنگدا‌نه ها در زرده تخم مرغ، سریعاً اتفاق می افتد، ولی برای دست یابی به یک رنگ ثابت، حدودا بین ۱۴ تا ۱۲ روز باید منتظر ماند.

مرحله اول به نام فاز اشباع معروف است. اگر این مرحله به خوبی انجام شود، رنگی یکنواخت و پایدار به دست می آید. فاز اشباع با استفاده از رنگدانه زرد تامین می شود. فاز بعدی فاز رنگی است که پس از استفاده از رنگدانه قرمز تکمیل می شود. به طوری که در این مرحله رنگ مطلوب تخم مرغ از زرده طلایی تا نارنجی مطلوب به دست می آید. چنانچه مصرف هر یک از این رنگدا‌نه ها بر اساس اصولی علمی و توصیه شرکت سازنده آن صورت نگیرد، رنگ مطلوب به دست نخواهد آمد.
به طوری که حتی پس از استفاده درست و اصولی از رنگدا‌نه ها ممکن است به دلیل ابتلا گله به بیماری های گوارشی، جذب رنگدانه ها بخوبی صورت نگیرد و رنگ مطلوب به دست نیاید. هرچه میزان تولید تخم مرغ بالاتر باشد، باید دز مصرفی را بالاتر برد تا ذخیره مناسبی از رنگدانه در بدن مرغ تامین شود و کفاف تولید بالاتر را داشته باشد.
رنگدانه ها ترکیباتی از دسته کاروتنوئیدها هستند که به عنوان پیش ساز ویتامین ها مطرح می باشند. بنابراین به طور مستقیم نمی توان گفت که برروی ارزش غذایی تخم مرغ موثرند.

شرکت باسف BASF آلمان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های تولیدات ویتامین ها و ادتیو های دام و طیور در سطح جهان می باشد . لوکانتین رد شرکت باسف یکی از پر مصرف ترین رنگدانه های موجود می باشد و کمتر تولید کننده ای هست که نام این شرکت را نشنیده باشد و از محصولات این شرکت استفاده نکرده باشد . 

لوکانتین رد شرکت باسف یا همان رنگدانه قرمز در بسته بندی های 25 و 5 کیلوگرمی در بازار موجود می باشد .مدت ماندگاری این رنگدانه 18 ماه بوده و مصرف کننده گان بر اساس رنگ مورد نظر خود و با نظر کارشناس جیره نویس فارم می توانند از این رنگدانه در خوراک طیور و یا آبزیان استفاده نمایند .


شرکت ito group با 8 سال تجربه در زمینه ویتامین های خالص و رنگدانه وارد کننده مستقیم و بدون واسطه لوکانتین های قرمز صورتی و زرد شرکت BASF در ایران با بهترین قیمت این محصولات را در دسترس مشتریان عزیز قرار داده است .

جهت دریافت قیمت و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

00905070187800  

Comments

Popular posts from this blog

نحوه پیدا کردن HS CODE

کارت بازرگانی چیست و مراحل دریافت کارت بازرگانی